You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Provozovatel je plátcem DPH. Na stránkách internetového obchodu jsou u zboží uváděny ceny včetně DPH.
 

ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Zboží vyrobíme a expedujeme v rozmezí 3 až 10-ti dnů ode dne obdržení objednávky. V případě potřeby je možná dohoda na zkrácení termínu dodání.

  1. Osobní odběr:
    Zvolíte-li k odběru osobní odběr můžete i zboží připravené k vyzvednutí vyzvednout v naší prodejně „JETTY“, Šumperku, Hlavní tř.1923/19A, (OD COOP 1.poschodí).
    Provozní doba:
    Po-Pá 9.00-12.20 hod. - 14.00-16.00 hod. 
    So-Ne zavřeno.  
  2. Dodávka Českou poštou
    Objednané štítky, pamětní plakety a fotografie balíme do bublinkových obálek a zasíláme ekonomickým doporučeným dopisem po celé ČR. Větší zásilky zasíláme balíkem.
  3. Přepravné a balné: 
    U zásilek zasílaných poštou doporučeným ekonomickým dopisem účtujeme přepravné ve výši:

    od         0g do    100g –   67 Kč včetně DPH  
    od     100g do    500g –   69 Kč včetně DPH 
    od     500g do  1000g –   76 Kč včetně DPH 
    od   1000g do  2000g –   85 Kč včetně DPH 
    nad  2000g                  – 119 Kč včetně DPH

    U zásilek zasílaných "na dobírku" účtujeme příplatek ve výši 36 Kč včetně DPH.
     
  4. Způsoby platby:
  • Osobní odběr:  
    platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá při převzetí zboží v hotovosti či prostřednictvím platební karty.
  • Dobírka:
    platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá při převzetí zboží od přepravní služby.
  • Patba předem na bankovní účet:  
    platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá předem před dodáním zboží/služby na základě faktury zaslané objednateli. Platba se provádí na účet uvedený na faktuře. 
  • Platba ve lhůtě splatnosti na bankovní účet:
    platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá na základě faktury dodané zároveň se zbožím. Úhrada je splatná v dohodnuté lhůtě splatnosti - obvykle do 14-ti dnů ode dne vystavení odeslání zboží a vystavení faktury. Platba se provádí na účet uvedený na faktuře a je poskytována pouze smluvním partnerů
  1.  Reklamace a záruka:
    Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Věnujte prosím pozornost bezchybnému vyplnění požadovaných textů a dat určených k tisku. Tisk chybných údajů na základě dodaných chybných podkladů není důvodem k reklamaci. Při přejímce výrobky řádně prohlédněte. Případné vady nám nahlaste ihned telefonicky, nebo mailem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
  2. Právo na odstoupení od smlouvy:
    Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb. Zboží zakoupené v internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. S ohledem na charakter zboží dodávaného tímto e-shopem - jednoúčelové výrobky vyráběné na zakázku, potištěné textem dodaným zákazníkem - není odstoupení od smlouvy platné.
  3. Řešení spotřebitelských sporů:
    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz  Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  4.  EET 
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Povinnost k EET v této provozovně platí od 1. března 2017