Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Provozovatel je plátcem DPH. Na stránkách internetového obchodu jsou u zboží uváděny ceny včetně DPH.
ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
Zboží vyrobíme a expedujeme v rozmezí 3 až 10-ti dnů ode dne obdržení objednávky. V případě potřeby je možná dohoda na zkrácení termínu dodání.
- Osobní odběr:
Zvolíte-li k odběru osobní odběr můžete i zboží připravené k vyzvednutí vyzvednout v naší prodejně „JETTY“, Šumperku, Hlavní tř.1923/19A, (OD COOP 1.poschodí).
Provozní doba:
Po-Pá 9.00-12.20 hod. - 14.00-16.00 hod.
So-Ne zavřeno. - Dodávka Českou poštou:
Objednané štítky, pamětní plakety a fotografie balíme do bublinkových obálek a zasíláme ekonomickým doporučeným dopisem po celé ČR. Větší zásilky zasíláme balíkem. - Přepravné a balné:
U zásilek zasílaných poštou doporučeným ekonomickým dopisem účtujeme přepravné ve výši:
od 0g do 100g – 67 Kč včetně DPH
od 100g do 500g – 69 Kč včetně DPH
od 500g do 1000g – 76 Kč včetně DPH
od 1000g do 2000g – 85 Kč včetně DPH
nad 2000g – 119 Kč včetně DPH
U zásilek zasílaných "na dobírku" účtujeme příplatek ve výši 36 Kč včetně DPH.
- Způsoby platby:
- Osobní odběr:
platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá při převzetí zboží v hotovosti či prostřednictvím platební karty. - Dobírka:
platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá při převzetí zboží od přepravní služby. - Patba předem na bankovní účet:
platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá předem před dodáním zboží/služby na základě faktury zaslané objednateli. Platba se provádí na účet uvedený na faktuře. - Platba ve lhůtě splatnosti na bankovní účet:
platba celé účtované částky včetně DPH, tj. ceny za zboží/služby a nákladů na dodání (dopravu) včetně DPH, probíhá na základě faktury dodané zároveň se zbožím. Úhrada je splatná v dohodnuté lhůtě splatnosti - obvykle do 14-ti dnů ode dne vystavení odeslání zboží a vystavení faktury. Platba se provádí na účet uvedený na faktuře a je poskytována pouze smluvním partnerů
- Reklamace a záruka:
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Věnujte prosím pozornost bezchybnému vyplnění požadovaných textů a dat určených k tisku. Tisk chybných údajů na základě dodaných chybných podkladů není důvodem k reklamaci. Při přejímce výrobky řádně prohlédněte. Případné vady nám nahlaste ihned telefonicky, nebo mailem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. - Právo na odstoupení od smlouvy:
Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb. Zboží zakoupené v internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. S ohledem na charakter zboží dodávaného tímto e-shopem - jednoúčelové výrobky vyráběné na zakázku, potištěné textem dodaným zákazníkem - není odstoupení od smlouvy platné. - Řešení spotřebitelských sporů:
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. - EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Povinnost k EET v této provozovně platí od 1. března 2017